Problēmas

Kāpēc manā kontā neparādās bonuss no veiktā pirkuma, lai arī esmu iepircies caur Bonusway?

Bonuss tiks ieskaitīts tavā kontā, līdzko mēs būsim saņēmuši pirkuma apstiprinājumu no interneta veikala. Atkarībā no veikala, šis process var aizņemt laiku no dažām minūtēm līdz 5 dienām. Informāciju par saviem bonusiem ir iespājams atrast cilnē Bonusi. Ja neesi saņemis bonusu noteiktajā laika periodā, lūdzu aizpildi un iesniedz Kur ir mans bonuss veidlapu. Ja pirkuma bonuss nav redzams cilnē Bonusi, tas nozīmē, ka tas nav reģistrēts Bonusway.

Ko man darīt, ja es nesaņēmu e-pastu ar paroles atjaunošanas norādījumiem?

Ja esi mēģinājis atjanot savu paroli, bet neesi saņēmis nevienu e-pastu, lūdzu, rūpīgi pārbaudi sava epasta spama kastīti un citas pieejamās mapes.
Ja joprojām nevari atrast minēto e-pastu, lūdzu, aizpildi Es nesaņemu epastus formu, un mēs labprāt tev palīdzēsim.

Mans Bonusway konts ir bloķēts uz 8 stundām. Ko man tagad darīt?
Šī funkcija ir izveidota, lai pasargātu pret Bonusway kontu uzlaušanu. IP  var tikt nobloķēta arī tad, kad ir ievadīta atkārtoti nepareiza parole.

Ja esi mēģinājis nesekmīgi pieslēgties Bonusway 3 reizes, drošības apsvērumu dēļ tavs profils tiks bloķēts uz 8 stundām.
Lai atbloģētu profīlu ātrāk sazinies ar mums.

Esi gatavs norādīt mums savu IP adresi. Šeit vari uzzināt, kāda ir tava IP adrese.

Es vairs nevaru doties uz veikala lapu. Uz lapas parādās informācija: Atspējo Adblock. Ko man darīt?
Mēs iesakām pārlūkprogrammā aizvērt aktīvos pārlūka spraudņus vai, veikt pirkumu, izmantojot citu pārlūkprogrammu ar iztīrītu pārlūkošanas vēsturi.

Lūdzu, ņem vērā, ka dažādi pārlūka spraudņi var ietekmēt bonusu reģistrēšanu, jo daudzi no tiem izmanto sīkfailus, kas var traucēt pirkumu izsekošanai. Atceries atspējot reklāmu bloķētājus un trešo pušu pārlūkprogrammu paplašinājumus: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, Ali rīkus, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, kā arī VPN / Proxy / Socks un citus spraudņus. Ja tev ir Kaspersky Internet Security antivīruss ar ieslēgtu funkciju Anti-Banner, iesakām atspējot šo funkciju iestatījumos.

Vai es varu lietot Bonusway, izmantojot AdBlock programmu?
Lietot AdBlock programmu nav ieteicams. Bonusi var būt reģistrēti tikai, ja lietotā pārlūkprogramma atļauj sīkdatnes. AdBlock programma var tās bloķēt, un līdz ar to bonusu reģistrācija nav iespējama. Lūdzu atslēdz AdBlock pirms vei pirkumus caur Bonusway.
Kā aktivizēt pārlūkā sīkdatnes?
Pārlūkprogramma izmanto sīkdatnes automātiski, bet, ja tās nedarbojas, tad jūs varat aktivizēt tās šādi:

Microsoft Internet Explorer

1. Tools
2. Internet Options
3. Privacy tab
4. Zem Settings pārvieto slīdni uz vidējo līmeni un nospied OK.

Mozilla Firefox
1. Tools
2. Preferences
3. Privacy
4. Tracking
5. Pārbaudi vietnes un atzīmē kuras vēlies izsekot.

Google Chrome
1. Uzklikšķini uz Chrome menu ikonu
2. Settings
3. Advanced settings tab
4. Privātuma sadaļā nospied Content settings
5. Zem Cookies: Atļaut iestatīt vietējos datus (ieteicams).

Kā es varu atsekot informatīvājiem epastiem? Vairs nevēlos tos saņemt.
Mēs izmantojam e-pastu ziņojumus, lai informātu tevi par jaunākajiem veikalu piedāvājumiem.

Tomēr, ja nevēlies vairs saņemt šādus epastus, dodies uz Bonusway mājaslapas sadaļu Informatīvie e-pasti.
Šaja sadaļā varēsi pielāgot Bonusway marketinga komunikāciju pēc savām vajadzībām.

Ja esi atsekojis mūsu e-pastiem, taču joprojām tos saņem, lūdzu aizpildi ziņojumu Ziņot par kļūdu.