Sazinies ar mums

Ja tev ir kādi jautājumi, mēs ar prieku tev palīdzēsim.

Tu vari sazināties ar mums, izmantojot šo lapu, aizpildot veidlapu ar izvēlētu tēmu. Tālāk saņemsi no mūms atbildi savā e-pastā. Iesakām veidlapā iekļaut epastu ar kuru esi reģistrējies Bonusway.

Man ir jautājums

Vārds (nepieciešams)

Epasta adrese (nepieciešams)

Lai pārliecinātos, ka esi attiecīgā konta īpašnieks, lūdzu atsūti mums ekrānšāviņu ar kāda iepriekš veiktā pirkuma apstiprinājumu.

Pievieno attiecīgā pirkuma apstiprinājuma ekrānšāviņu, kura bonuss ir statusā "Gaida" vairāk kā 3 mēnešus.

Apraksti savu situāciju

Lūdzu paskaidro sava konta dzēšanu
Lūdzu pievieno ieteiktā drauga epasta adresi
Lūdzu pievieno savu veco un jauno telefona numuru / epasta adresi

Apraksti savu situāciju
Vai izmantoji savu atlaižu kodu?

Ludzu šeit pievieno lietoto atlaižu kodu

Veikals (nepieciešams)

Pirkuma datums (nepieciešams)

Pirkuma vērtība (nepieciešams)

Tava ziņa

Lūdzu pievieno nozīmītes nosaukumu, par kuru ir radies jautājums
Apraksti problēmu

Vai lietoji veikala mobīlo aplikāciju? (nepieciešam)
Lūdzu pievieno šeit epastus, kurus vēlies apvienot. Lūdzu atceries, ka apvienot attiecīgos kontus ir iespējams tikai tad ja tajā visi bonusi ir statusos Izņemams vai Izņemts.
Kādu palielināto bonusu mēģināji lietot?

Veikals (nepieciešams)

Pirkuma datums (nepieciešams)

Veikals (nepieciešams)

Pirkuma datums (nepieciešams)


Lūdzu, pārbaudi savu spama mapi. Ja epasts joprojam nav atrodams, lūdzu, ievadi šeit epastu, kuru neesi saņēmis.
Lūdzu pievieno preces linku ar kuru ir radusies problēma

Ja tavs bonuss netiek reģistrēts 3 dienu laikā no pirkuma veikšanas datuma, ātrākai pretenzijas izskatīšanai iesakām aizpildīt veidlapu Kur ir mans bonuss? Bonusway lapā – sadaļā Bonuss. Ievadi nepieciešamo informāciju, un mēs centīsimies pēc iespējas ātrāk izmeklēt radušos problēmu.

Lūdzu, ņem vērā, ka, ja attiecīgais pirkums, par kuru bonuss nav saņemts, ir veikts vairāk nekā pirms 6 mēnešiem, mēs diemžēl nevarēsim izmeklēt radušos problēmu.

Mēs centīsimies atbildēt uz visiem lietotāju pieprasījumiem 24 stundu laikā. Tomēr, ja 3 dienu laikā neesi saņēmis no mums atbildi, iespējams, ka mēs neesam saņēmuši tavu ziņojumu, tāpēc vari atsūtīt to mums vēlreiz.