Pirkumi un Bonusi

Kāpēc manā kontā neparādās bonuss no veiktā pirkuma, lai arī esmu iepircies caur Bonusway?
Bonuss tiks ieskaitīts tavā kontā, līdzko mēs būsim saņēmuši pirkuma apstiprinājumu no interneta veikala. Atkarībā no veikala, šis process var aizņemt laiku no dažām minūtēm līdz pāris dienām.

Informāciju par saviem bonusiem ir iespājams atrast cilnē Bonusi. Ja neesi saņemis bonusu noteiktajā laika periodā, lūdzu aizpildi un iesniedz Kur ir mans bonuss? veidlapu. Ja pirkuma bonuss nav redzams cilnē Bonusi, tas nozīmē, ka tas nav reģistrēts Bonusway.

Cik ilgi man ir jāgaida līdz bonusi būs izņemami?
Mēs piešķiram bonusus, balstoties no interneta veikala piešķirtās komisijas par veikto pirkumu. Mēs varam izmaksāt bonusus tikai tad, kad veikals ir apstiprinājis un samaksājis komisiju par veikto pirkumu. Šis process parasti aizņem divus līdz trīs mēnešus, kopš pirkuma veikšanas brīža.

Bonusi par ceļojumu pakalpojumiem tiek apstiprināti 2 – 3 mēnešu laikā kopš pakalpojuma saņemšanas brīža. Minētais laika periods ir nepieciešams, lai veikals varētu pārliecināties, ka attiecīgais pakalpojums nav atgriezts vai atcelts.

Kāpēc man mans bonuss ir atteikts?

Mēs ne vienmēr varam precīzi zināt, kāpēc tirgotājs ir noraidījis tavu bonusu, taču šeit vari atrast iespējamos iemeslus:

  • Pirkums ir atgriezts vai atcelts pilnīgi vai daļēji.
  • Ir izmantots atlaižu kods, kas pec Bonusway lietošanas noteikumiem attiecīgajam veikalam nav atļauts.
  • Cita veida komisija ir saņemta no cita pakalpojuma sniedzeja (piemēram, no cenu salīdzināšanas vietnes vai atlaižu kuponu vietnes).
  • Ir izvēlēta neatbilstoša maksājuma metode, kuru lietojot nav iespējams saņemt komisiju (dāvanu kartes, veikala kredīts un lojalitātes punkti).
  • Nav ievēroti veikala īpašie noteikumi un nosacījumus komisijas saņemšanai.
  • Veikals vairs nav aktīvs.

Ja neviens no minētajiem punktiem neatbilst tavai situācijai, lūdzu, nosūtiet mums Bonuss noraidīts prasību un mēs sazināsimies ar veikalu, lai noskaidrotu, kāpēc attiecīgais bonuss ir noraidīts.

Kādi statusi bonusiem var būt?
Bonuss ar statusu Gaidošs nozīmē, ka mēs esam saņēmuši informāciju par aeikto pirkumu un veikals to pašlaik izskata, lai pārliecinātos, ka tas nav atcelts vai atgriezts.

Bonuss ar statusu Izņemams nozīmē, ka tavu bonusu veikals ir apstiprinājis un tas ir izņemams, ja esi sasniedzis 10 eiro Īzņemamo bonusa limitu.

Bonuss ar statusu Atteikts nozīmē, ka veikals ir noraidījis tavu bonusu. Parasti bonuss tiek noraidīts, ja pirkums ir atcelts vai atgriezts.

Visbeidzot bonusa statuss Izmaksāts nozīmē, ka attiecīgais bonuss ir izmaksāts uz izvēlēto bankas vai Paypal kontu.

Kad bonusi parasti tiek reģistrēti?
Parasti bonusi tiek reģistrēti Bonusway kontā 1 – 3 stundu laikā pēc pirkuma veikšanas brīža. Drīz pēc tam tev tiks nosūtīts arī e-pasts no Bonusway, apstiprinot bonusa reģistrāciju.

Dažiem veikaliem gan tas var prasīt līdz pat 5 dienām. Tiklīdz mēs saņemam apstiprinājumu par veikto pirkumu, bonuss tiek pievienots attiecīgajam Bonusway kontam. Ja ir pagājušas 5 dienās un bonuss joprojām nav reģistrēts, lūdzu aizpildi un iesniedz Kur ir mans bonuss? veidlapu.

Vai es varu nopelnīt bonusu arī par pirkumiem, kuriem esmu lietojis atlaižu kodu?
Veicot pirkumus, lūdzu lieto tikai Bonusway vietnē, sociālā kontā vai epastā norādītos reklāmas kodus. Izmantojot kuponus vai reklāmas kodus no citām vietnēm, bonusu nav iespējams saņemt.
No kā ir atkarīgs bonusa apmērs?
Katrs Bonusway pieejamais veikals nosaka savu komisijas likmi. Bonuss var būt gan fiksēta summa, gan procentuāla daļa no pirkuma kopējās vērtības. Dažkārt veikali piedāvā dažādas bonusu likmes atkarībā no izvelētās pirkuma preču kategorijas vai kādiem citiem īpaši noteiktiem nosacījumiem. Bonusa aprēķinā netiek ietverti nodokļi un piegādes izmaksas.

Katra Bonusway veikala informācijas lapā atradīsi attiecīgā veikala bonusu likmes un īpašos noteikumus. Pirms veic pirkumu no izvēlētā veikala, noteikti iesakām vispirms apskatīt tā informācijas lapu.

Vai es varu lietot Bonusway, izmantojot AdBlock programmu?
Lietot AdBlock programmu nav ieteicams. Bonusi var būt reģistrēti tikai, ja pārlūkprogramma atļauj sīkdatnes. AdBlock programma var tās bloķēt, un līdz ar to bonusu reģistrācija nav iespējama. Lūdzu izslēdz AdBlock pirms veic pirkumus caur Bonusway.
Vai es varu iegūt bonusus par pirkumiem, kas nav veikti caur Bonusway?
Diemžel bonusi netiek piešķirti par pirkumiem, kas nav veikti caur Bonusway servisu.
Kā aktivizēt pārlūkā sīkdatnes?
Pārlūkprogramma izmanto sīkdatnes automātiski, bet, ja tās nedarbojas, tad vari aktivizēt tās šādi:

Microsoft Internet Explorer

1. Tools
2. Internet Options
3. Privacy tab
4. Zem Settings pārvieto slīdni uz vidējo līmeni un nospied OK.

Mozilla Firefox
1. Tools
2. Preferences
3. Privacy
4. Tracking
5. Pārbaudi vietnes un atzīmē kuras vēlies izsekot

Google Chrome
1. Uzklikšķini uz Chrome menu ikonu
2. Settings
3. Advanced settings tab
4. Privātuma sadaļā nospied Content settings
5. Zem Cookies: Atļaut iestatīt vietējos datus (ieteicams).

Vai es varu saņemt bonusu, ja maksāšu par pasūtījumu pēc piegādes vai saņemšanas vietā?
Jā, bet bonusa apstiprināšana par pirkumiem, kas ir apmaksāti bezsaistē vai pēc piegādes, var aizņemt vairāk laika nekā pasūtījumiem, par kuriem tika samaksāts tiešsaistē.
Es vairs nevaru doties uz veikala lapu. Uz lapas parādās informācija: Atspējo Adblock. Ko man darīt?
Mēs iesakām pārlūkprogrammā aizvērt aktīvos pārlūka spraudņus vai, veikt pirkumu, izmantojot citu pārlūkprogrammu ar iztīrītu pārlūkošanas vēsturi.

Lūdzu, ņem vērā, ka dažādi pārlūka spraudņi var ietekmēt bonusu reģistrēšanu, jo daudzi no tiem izmanto sīkfailus, kas var traucēt pirkumu izsekošanai. Atceries atspējot reklāmu bloķētājus un trešo pušu pārlūkprogrammu paplašinājumus: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, Ali rīkus, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, kā arī VPN / Proxy / Socks un citus spraudņus. Ja tev ir Kaspersky Internet Security antivīruss ar ieslēgtu funkciju Anti-Banner, iesakām atspējot šo funkciju iestatījumos.