Bonusu Izmaksa

Kā es varu veikt bonusu izmaksas pieprasījumu?
Kad būsi uzkrājis vismaz 10 eiro izņemamā bonusa, varēsi nosūtīt bonusu izmaksas pieprasījumu uz izvēlēto bankas vai Paypal kontu.
Lai iesniegtu pieprasījumu, dodies uz Bonusway vietnes sadaļu Bonusi (sadaļa ir pieejama noklikšķinot uz tava konta profīla ikonu). Noklikšķini uz izņemamo summu un aizpildi nepieciešamo informāciju.

Lai iesniegtu izmaksas pieprasījumu caur Bonusway mobilo aplikāciju, noklikšķini uz Profils – Bonuss – Izņemt. Aizpildi informāciju un nosūti pieprasījumu.

Tālāk apstiprini izņemšanas pieprasījumu ar vienreizēju kodu, kas tiks nosūtīts uz tavu mobilā tālruņa numuru, izmantojot SMS.

Tavs izmaksas pieprasījums tiks apstrādāts 5 darba dienu laikā.

Kas ir minimālais bonusu izmaksas lielums?
Bonusu izmaksas pieprasījumu ir iespējams veikt, ja ir uzkrāti vismas 10 eiro bonusu statusā Izņemams.
Cik ilgu laiku aizņem bonusu izmaksas pieprasījuma izskatīšana?
Visi izņemšanas pieprasījumi tiek apstrādāti 5 darba dienu laikā no pieprasījuma nosūtīšanas brīža. Vidēji maksājumi tiek veikti 1-2 darba dienu laikā.

Veicot maksājumu ar Paypal,  atkarībā no konta iestatījumiem, tev 30 dienu laikā, iespējams, būtu nepieciešams apstiprināt maksājuma saņemšanu. Nesaņemot apstiprinājumu, maksājums atgriezīsies pie mums.

Ja neesi saņēmis maksājumu un, ja ir pagājušas minētās 5 dienas, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs ar prieku tev palīdzēsim.

Esmu veicis bonusu izmaksas pieprasījumu vairāk kā 5 dienas atpakaļ, bet joprojām neesmu maksājumu saņēmis. Ko man darīt?
Izņemšana var aizņemt vairāk laika vairāku iemeslu dēļ:

  • Banka vai PayPal var aizkavēt maksājuma apstrādi savā pusē vai arī maksājums var aizņemt nedaudz vairāk laika, piemēram, svētku dienu dēļ.
  • Mūsu maksājumu drošības komanda var apturēt maksājumu, lai novērstu krāpnieciskas darbības. Šajā gadījumā saņemsi no mums ziņojumu uz savu e-pasta adresi ar papildu informāciju.

Ja joprojām nezini, kāpēc tavu bonusu izmaksa kavējas, lūdzu, sazinieties ar mums, aizpildot atbilstošo veidlapu.

Vai es varu izmaksāt tikai daļu no bonusiem?
Diemžēl daļēja bonusu izmaksa nav iespējama.
Kā es varu atcelt bonusu izmaksu?
Tu vari atcelt bonusu izņemšanu 24 stundu laikā no brīža, kad izmaksas pieprasījums ir nosūtīts. Ja 24 stundas jau ir pagājušas, vari sazināties ar mums, mēs atcelsim veikto pieprasījumu.
Kāpēc mans bonusu izmaksas pieprasījums ir atcelts?
Ja izmaksas pieprasījums ir atcelts, uz tavu e-pastu tiks nosūtīta vēstule ar norādītu atcelšanas iemeslu. Ja tavs pieprasījums ir atcelts, bet neesi nesaņēmis minēto vēstuli, lūdzu, atkārtoti pārbaudi vai attiecīgā vēstule nav tava epasta spama kastītē.

Šeit vari apskatīt iespējamos atcelšanas iemeslus:

  • Ir pieļauta kļūda, ievadot maksājuma datus. Mēs savā sistēmā nesaglabājam nekādu maksājuma informāciju, tāpēc pēc maksājuma veikšanas nav iespējams pārbaudīt tā informāciju. Ja neesi pārliecināts, vai norādītā maksājuma informācija ir pareiza, vari pieprasījumu atcelt 24 stundu laikā, kopš tā veikšanas.
  • Ir ievietota nepareiza bankas konta informācija. Ir nepieciešams ievadaīt tādu pašu vārdu un uzvārdu, kas ir norādīts tavā bankas konta rekvizītos un attiecīgajam bankas kontam ir jābūt aktīvam.
  • Banka ir atcēlusi naudas pārskaitījumu. Šādā gadījumā jums jāsazinās ar banku, lai noskaidrotu radušos situāciju vai norādīt citu bankas kontu.
  • Tev nav Paypal konta, lai arī ir izvēlēta šī maksājuma metode. Lai varētu saņemt bonusu Paypal kontā, tev ir jābūt aktīvam Paypal kontam.
  • Maksājums Paypal kontā nav apstiprināts. Atkarībā no konta veida, dažos gadījumos attiecīgā konta īpašniekam ir jāpieņem attiecīgais maksājums. Ja maksājums netiks apstiprināts 30 dienu laikā, nauda tiks atgriezta mums.
  • Mūsu drošības komanda ir pamanījusi aizdomīgas darbības tava Bonusway kontā vai arī ir pārkāpti Bonusway pakalpojuma lietošanas noteikumi.